HP Pro LaserJet Pro MFP M127fw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Pro LaserJet Pro MFP M127fw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

harko de groot 22-08-2015

Nadat de netwerkkaart op mijn 9 jaar oude HP laserjet 2100 het begaf vond ik het tijd voor wat nieuws!

Deze all in one kan 35 A4 paginas in 1x scannen en in pdf naar je emailen,of bloedsnel een pagina kopieren of gewoon afdrukken van waar in de wereld immers je krijgt een emailadres bij deze printer die je zelf kan kiezen! (mits nog beschikbaar natuurlijk) Het enigste nadeel is dat de papierbak niet een stofkap heeft , het voordeel daartegen ervan is dat je wel snel in de gaten hebt of je papier bij op is!

Afdrukken met je smartphone is tevens geen probleem, via de appstore even hpeprint installeren en je kan door je hele huis je email printen handig!

Tot zo ver geen vage dingen meegemaakt , enigste lastige was het activeren van het email adres aangezien je een paar poorten op je router op udp moet zetten anders werkt het niet! Deze zijn 80, 443, 5222 en 5223 , helaas staat dit nergens in de gebruiksaanwijzing dus mocht iemand het niet werkend hebben zet deze poorten op udp naar het ipadres van je printer en het werkt!